APAVE
|
Project Owner Support Finance D365 F&O H/F
Bordeaux (33000), Gironde (33), Aquitaine
Date :
29/03/2024 -
Réf :
17974
|
Veuillez patientez, nous analysons votre CV...
|
Contrat :
CDD
|
Notre société : Rejoignez-nous !
Et si vous vous engagiez dans un travail porteur de sens, au sein d'une entreprise dotée d'une forte notoriété, et reconnue pour son expertise technique et l'attention portée à ses salarié(e)s. En rejoignant le Groupe Apave, vous agirez au quotidien pour aider nos clients à prévenir et maîtriser leurs risques qu'ils soient humains, techniques, environnementaux ou numériques. En rejoignant Apave, vous contribuez à faire vivre la Raison d'Être du groupe : “Agir en acteur de confiance, pour un monde plus sûr, durable et porteur de progrès partagé.” Mieux encore : au sein d'Apave, vos talents et vos compétences s'expriment dans un collectif fort, où chaque jour est dédié à l'action à travers des missions toujours plus techniques et passionnantes. Nous vous attendons pour écrire, avec vous, la suite de notre histoire. Nous vous réservons un accueil de qualité et un parcours évolutif pour qu'ensemble, nous révélions votre potentiel.
Référence AI-BDX-D365E-2*4
Date de parution 28/03/2024
Description du poste : Intitulé de l'offre Project Owner Support - Finance D365 F&O H/F Métier / Spécialité Métiers fonctionnels - Contrôle de gestion - comptabilité Type de contrat Emploi Précision du contrat CDD Durée du contrat Suivant durée de la mission
Mission proposée :
The Company Through its 50 subsidiaries and holdings in Europe, Asia, the Middle East, Indian Ocean and Africa, Apave International is developing in buoyant markets: major industrial and civil infrastructures, construction, civil engineering, energies, transport. Job Desription Under the direct management of the Financial Control & Integration Manager, the Project Owner Support for Finance D365 is responsible for ensuring the finance workstream for implementation and deployment of ERP MS D365 F&O within Apave International. Roles and Responsibilities - Have a good knowledge and deployment experience of D365 F&O in an international context - Gather, understand, analyse the client business processes, and propose changes/ improvements to standardise them and optimise the use of the ERP features, improving operational efficiency - Collaborate with business user(s) to understand problem statement and providing / implementing best suitable solution - Identifies opportunities to improve the solution - Drive local specifications if justified, when maintaining a common core model - Perform data mapping and assist in data migration - Conduct tests for business acceptance and accuracy - Actively work with all involved to mitigate risks - Communicates issues and project tasks to team in appropriate forums - Provides usability guidance, and complete user guides or online help functions whenever necessary for end users - Active involvement in Master Data validation, cut-over, and Go-live activities - Be the interface between final users and the project team - Specifies new financial reports, taking benefit of the MS Power Platform Management & Communication - Organise the activity of the team and conduct change - Report to Financial Control Manager and AI Division CFO - Be a driving force in the development of the team - Be a source of proposals for internal customers and promote transversality Location: France (Bordeaux preferably) or within a similar European time zone. Duration/ Hours: Mission based/ May vary according to the advancement of the project.
Profil : souhaité
Knowledge, Skills and Abilities Qualification & Education requirements: Post grad / university degree in Accounting, Financial Management.
Desired experience Experience of minimum 2-3 full life-cycle implementations using
|
Localisation :
Bordeaux (33000)
|
|
Veuillez patientez, nous analysons votre CV...
|
|
|
|
|
|
|
|